T3 Girişim Merkezi, yenilikçi girişimleri hızlandırmak için kapılarını açtı

0

Teknoloji üreten bir nesil yetiştirme misyonuyla yola çıkan Türkiye Teknoloji Takımı Vakfı, girişim destek programı T3 Girişim Merkezi‘nin açılışını yaptı. Yenilikçi girişimleri kapsamlı şekilde destekleyecek olan T3 Girişim Merkezi, 15 Ekim’e kadar girişimcilerin başvurularını bekliyor.

Deneyimli teknoloji girişimcileri/profesyonelleri tarafından kurulan T3 Vakfı, Türkiye’de gençlerin teknoloji girişimciliğine yönelmesini hedefleyen bir vakıf. Henüz açılan T3 Girişim Merkezi ise yeni girişimcilerin başvurularını bekleyen ve 3 aşamada girişimlere güç katan bir oluşum. Ön Kuluçka programına fikir aşamasındaki girişimlerin, Kuluçka programına prototip ürünü olan girişimlerin, Hızlandırma programına da fatura kesen erken aşama girişimlerin başvurularını bekliyor.

Beş önemli teknoloji dikeyine odaklanıyor

Otonom teknolojiler, yapay zeka, nesnelerin interneti, ağ teknolojileri ve eğitim teknolojileri gibi 5 önemli teknolojiye öncelik veren T3 Girişim Merkezi’nin konumlandığı yer ise Üsküdar Bilim Merkezi. Yirmiden fazla girişime ev sahipliği yapmak isteyen T3GM, toplam 1800 m2’lik geniş bir alana yayılıyor. Girişimcilere deneyap teknoloji atölyesi, toplantı ve seminer odaları, kafeterya gibi tüm altyapı imkanlarını sunuyor..

Her girişimi bir üst seviyeye taşımayı hedefleyen T3 Girişim Merkezi, çok farklı sektörlerden iş insanı, girişimci, profesyonel ve akademisyenden oluşan “usta” ağı ile girişimcilere yol gösterecek. Eğer bir teknoloji inşa ediyorsanız 15 Ekim’e kadar t3gm.org adresinden en uygun programa başvuru yapabilirsiniz.

Bir önceki yazımız olan New York merkezli Türk girişimi Furnishare ikinci el mobilyalara yeniden hayat veriyor başlıklı makalemizde Alpay Koraltürk, Furnishare ve gram games hakkında bilgiler verilmektedir.

Paylaş

Yazar Hakkında

Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü mezunudur. Halkla İlişkiler, Girişimcilik, Reklamcılık, Sosyal Medya gibi çeşitli alanlarda çeşitli seminer ve konferanslara katılım sağladı. Kurumsal firmalarda, iletişim ajanslarında ve çeşitli özel sektörlerde 5’den fazla iş ve staj deneyimi edindi. İş ve staj hayatında Halkla ilişkiler (PR), Kurumsal İletişim, Medya İletişimi, Müşteri İlişkileri alanlarında çalışmalar gerçekleştirdi. Dijital İletişim, Dijital Pazarlama, Dijital İtibar, Dijital Krizler ve Çözümleri, Dijital Sosyal Sorumluluklar, Dijital Reklam, Girişimcilik, SEO, E-Ticaret alanlarında kendisini geliştirdi. Şuan Performance Marketing Specialist olarak çalışmaktadır.

Yorum Yaz